🌠 مرآت ذات 🌠

نشر آثار حضرت علامه مروجی سبزواری شاگرد برجسته ی شیخ علی پهلوانی

🌠 مرآت ذات 🌠

نشر آثار حضرت علامه مروجی سبزواری شاگرد برجسته ی شیخ علی پهلوانی

🌠 مرآت ذات 🌠

💠 بسم رب فاطمة 💠
****************
نشر آثار حضرت علامه ذوالفنون
آیت الحق
شیخ عبد الحمید مروجی سبزواری
شاگرد برجسته ی شیخ علی پهلوانی رحمة الله علیه
_____________________
به دست باد سپردم عنان راحله را
بدان امید که یابم نشان قافله را
وصال مجلس دریادلان میسر نیست
مگر به باره ی خون طی کنیم فاصله را
______________________
در حال حاضر این وبلاگ با هیچ کانالی در پیام رسانها در ارتباط نمی باشد.

طبقه بندی موضوعی

سخنی با عزیزان ِ بازدید کننده ی وبلاگ

سه شنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۷، ۱۱:۳۱ ق.ظ

بسم الله الصبور

************

با عرض سلام و ارادت خدمت همه ی عزیزانی ک منت بر سر خادمین وبلاگ می گذارند و ب عشق حضرت دوست، مطالب را می نوشند و مست شراب طهور عشق الهی می شوند.

چند نکته را می بایست خدمت شما عزیزان عرض کنیم و آن این که:

1::::: عزیزانی ک لطف می کنند بطور خصوصی کامنت می گذارند، ب اطلاعشان می رسانیم ک پیامهای خصوصی، امکان پاسخگویی و نشر ندارند. پس عزیزان چنانچه مایل ب دریافت جواب سوالات و کامنتهای خود می باشند، می بایست بطور عمومی کامنت بگذارند و اطمینان کامل داشته باشند ک کامنتهای آنها نزد ما ب امانت محفوظ و مکتوم باقی می ماند. 

2::::: فعلا امکان دیدار و ملاقات با حضرت آقاجان، وجود ندارد. البته ناگفته نماند ک حتی خادمین وبلاگ هم امکان دسترسی ب حضرت آقا رو ندارند. و فعلاً ارتباط، فقط قلبی و درونی است.

3::::: عزیزانی ک بطور خصوصی کامنت می گذارند و فقط از طریق ایمیل می توانیم ب آنها دسترسی داشته باشیم، حتی الامکان با ایمیل جواب آنها داده شده است.

4::::: عزیزانی ک مشتاق و شیفته ی شنیدن صوتهای عرشی حضرت استاد هستند می توانند با خادمین وبلاگ ارتباط برقرار کنند تا امکان ارسال فایلهای صوتی حضرت استاد برای آنها فراهم آید و از این نعمت الهی محظوظ شوند.

5::::: ب اطلاع عزیزان می رسانیم کانال مروج توحید در تلگرام کلیه ی فایلهای صوتی حضرت آقاجان را منتشر می کند. عزیزان می توانند ب این لینک  ( moravej_tohid@) مراجعه و از این موهبت عظیم و زحمات عزیزان عاشق حضرت استاد، استفاده و نهایت بهره را ببرند.

خادمین این وبلاگ هم در حسرت دیدار روی نکوی حضرت استاد می سوزند و صبر پیشه می کنند و ب امید طلوع فجر عدالت و محبت و عرفان و حکمت و عقل و اندیشه و توحید روزگار سپری می کنند باشد ک صبح دولت بدمد و آفتاب پرفروغ این ولیّ الهی از پس پرده ی ظلمت ظالمان بیرون فروزد و همه ی شیفتگان و مشتاقان حضرتش از حرارت وجود این بنده ی علیم خداوند نهایت بهره و گرمی را ببرند.

ب امید سلامتی و توفیق طول عمر با عزت و شکوه و عظمت برای حضرت استاد علامه مروجی

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی