🌠 مرآت ذات 🌠

نشر آثار حضرت علامه مروجی سبزواری شاگرد برجسته ی شیخ علی پهلوانی

🌠 مرآت ذات 🌠

نشر آثار حضرت علامه مروجی سبزواری شاگرد برجسته ی شیخ علی پهلوانی

🌠 مرآت ذات 🌠

💠 بسم رب فاطمة 💠
****************
نشر آثار حضرت علامه ذوالفنون
آیت الحق
شیخ عبد الحمید مروجی سبزواری
شاگرد برجسته ی شیخ علی پهلوانی رحمة الله علیه
_____________________
به دست باد سپردم عنان راحله را
بدان امید که یابم نشان قافله را
وصال مجلس دریادلان میسر نیست
مگر به باره ی خون طی کنیم فاصله را
______________________
در حال حاضر این وبلاگ با هیچ کانالی در پیام رسانها در ارتباط نمی باشد.

طبقه بندی موضوعی

علت اثرنکردن عبادات

سه شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۵۷ ق.ظ


... مسأله این نیست که من این نمازها را تماماً خواندم، ببین آیا این نمازها تأثیر داشته است یا نه! این مهم است.
مسأله این نیست که من روزه را بگیرم که بعد در قیامت به من بهشت بدهند، اشجار و انهار بدهند، حور و قصور بدهند، جوی شیر و عسل بدهند ( مسأله این نیست ) ...
بگویم الحمدالله ۳۰ روز عبادت کردم، روزه گرفتم، نماز خواندم و خداوند ثواب های بسیاری در قیامت به من داد؛" به این نیست آقا "...
 تا اثر عبادت را در خودت نبینی ، این عبادت برایت فایده‌ای ندارد ...

... عصمت این است که انسان گناه را از روی اختیار ترک کند، ما هم ممکن است گناه را ترک بکنیم، یعنی کسی ممکن است گناه نکند، زنا نکند، شراب نخورد ...
اما در باطن خیلی از ماها میل به ربا داریم ... اگر ربا نمی‌گیریم از روی اجبار و اکراه است " دوست داریم بگیریم " ...

... ترس از این داشته باش که عمری عبادت کردم و اثر از عبادتم ندیدم ، چطور می‌خواهم پیش خدا بروم ؟ امور دنیایی می‌گذرد آقا ...
وحشت از این است که وقت نداریم ( همین ) چه کسی می‌تواند تضمین کند که من تا صبح زنده هستم؟! ... در بی خبری ...


فایل صوتی جلسه 14 اسماءالحسنی


برگرفته از جلسه ۱۴ #اسماء_الحسنی
علامه مروجی سبزواری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی